La IV Ruta de Contacontes recorre els pobles de l’Alcoià i el Comtat els mesos d’estiu

Compra a Dues Tasses

La Coordinadora pel Valencià de l’Alcoià i el Comtat organitza una nova edició – i ja van quatre-  de la ruta de contacontes que recorrerà tot un seguit de pobles d’aquestes comarques durant els mesos d’estiu i tardor.

Les rutes que organitza la Coordinadora pel Valencià de l’Alcoià i el Comtat estaran protagonitzades per un bon grapat de contacontes professionals que explicaran històries pels nostres pobles. La primera parada fou a Millena el passat dijous 11 de juliol, aprofitant l’arribada de les festes patronals. Per a l’ocasió, es comptà amb els narradors orals Almudena Francés i Lluís Abad.

Les rutes començaran en caure la nit i consistiran en una passejada pels llocs més emblemàtics  de cada poble, on es llegiran i contaran llegendes i rondalles.

visita Vi Natural

Després de Millena, la Ruta de Contacontes passarà per localitats com Gorga, Alfafara, Gaianes, Agres, L’Orxa, Muro, l’Alqueria d’Asnar, Banyeres de Mariola, Alcoi i Cocentaina. 

L’horari i punt de trobada de cada ruta s’anunciarà al web www.alcoiacomtatpelvalencia.org i en la pàgina de Facebook de la Coordinadora.

Autor

Benvinguts a Diània!

Subscriu-te i rep al teu correu les novetats i esdeveniments setmanals de les comarques de Diània.

No enviem correu brossa! Llegeix la nostra política de privacitat per a més informació.

visita Caramella

FER UN COMENTARI

Fes el comentari!
Introdueix el teu nom

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.