4.3 C
Alcoi
Dijous, 16 gener 2025

Xavi Castillo i Lalo Kubala presenten ‘Barbaritats Valencianes’ al Mercat de Margarida

Xavi Castillo i Lalo Kubala presenten 'Barbaritats Valencianes' al Mercat de Margarida

L’humorista Xavi Castillo i el dibuixant Lalo Kubala presenten el llibre “Barbaritats Valencianes” en una nova sessió estiuenca del Mercat de Margarida, que tindrà lloc el pròxim 11 de juliol.

El mercat  començarà a partir de les 19h amb un Taller infantil de minerals. A banda, i com sempre, podràs comprar productes de temporada, ecològics, artesanals i de la persona productora a la consumidora fins les 23h.

En aquesta ocasió Margarida rebrà la visita de l’humorista Xavi Castillo i el dibuixant Lalo Kubala per presentar el seu últim llibre “Barbaritats Valencianes: de la visita del papa al “caloret” de Rita. Un repàs de l’esperpent a València”:

“En la València de Rita, l’alcaldessa juràssica, de Fabra, Cotino, Blasco,dels Gürtels, Brugals, Emarsas, Noos… de «los grandes eventos valencianos», de Calatrava, del rècord d’imputats en les Corts…, es troben un bon dia dos personatges com Lalo Kubala i Xavi Castillo. Lalo treballava en els seus tebeos per a Orgullo y Satisfacción (després d’haver deixat El jueves), i Xavi representava les seues sàtires i els seus «veriueu-hos» amb Pot de Plom pels escenaris. Entre els dos esclata una bona idea: Barbaritats Valencianes, un treball quasi arqueològic al voltant de les més grans empastrades viscudes en aquestes terres. Amb dibuixos, reflexions, anècdotes, fotografies i una gran implicació en la realitat tan esperpèntica que vivim al País Valencià des de fa molts, molts anys. Us convidem a fer un viatge espai-temporal a través del saqueig, les corrupteles i els desfalcaments, en clau de conya i amb molt mala llet. L’humor com a manera d’indignar-se”

Autor

FER UN COMENTARI

Fes el comentari!
Introdueix el teu nom

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.