La Fira Comercial del sector Agroalimentari i Gastronòmic pretén ser un aparador per als productes de la zona, un lloc on descobrir la qualitat dels plats més tradicionals, o les tapes més originals i innovadores.
La inauguració de la fira, que tindrà lloc del 29 de setembre a l’1 d’octubre, serà el divendres a partir de les 19.30h, i comptarà amb la música tradicional del grup de dolçainers i tabaleters de La Xafigà.
A la fira trobarem embotits, dolços i pastissos, xocolate i torrons, formatges, saladures, vi, oli, licors, pericana, mel, olives, orxata, infusions i espècies, hamburgueses, i tot un seguit de tapes típiques. A més a més, hi haurà un servei de ludoteca per als menuts, actuacions de música en directe de tots els estils, i contacontes. D’entre les actuacions, cal destacar la del grup de rock local Arreu, o el projecte musical Tito Pontet, que fusiona ritmes jamaicans i cadències llatines. Per altra banda, la Muixeranga de Xàtiva exhibirà les seues figures a ritme de dolçaina i tabal.
Pots consultar el guió d’actes fent click al següent enllaç!