El Festitró, la Trobada Musical d’Escoles de l’Alcoià i el Comtat, celebra la seua novena edició el pròxim dijous 25 de maig. La cita musical tindrà lloc a l’Orxa, el municipi amfitrió de les trobades
Una representació d’alumnes de cada centre escolar de les comarques ompliran de música i ambient festiu cada racó del poble. L’acte, promogut per la Coordinadora pel Valencià de l’Alcoià i el Comtat, celebrarà el pròxim 25 de maig la novena edició. Sens dubte, es tracta d’una iniciativa que ha comptat amb molt d’èxit de participació entre els alumnes i docents. El Festitró és una de les activitats prèvies a la Trobada d’Escoles en Valencià de l’Alcoià i el Comtat, que tindrà lloc el 3 de juny al municipi.
La major part de les peces triades, per descomptat, estan escrites o adaptades al valencià, una bona forma de fomentar i estimular el plurilingüisme a través de melodies i cançons.
Per escalfar motors, podeu veure un vídeo-resum de l’anterior edició: