9.7 C
Alcoi
Dimarts, 18 març 2025

El concurs de gossos de ramat torna a la Valleta d’Agres el 6 i 7 de maig

El concurs de gossos de ramat torna a la Valleta d'Agres el 6 i 7 de maig

El Col·lectiu l’Esquella, promotors de la ramaderia ecològica a les Comarques Centrals Valencianes, organitza la cinquena edició del Concurs de Gossos de Ramat de la Valleta d’Agres, que tindrà lloc el cap de setmana del 6 i 7 de maig.

El col·lectiu l’Esquella ha preparat un fum d’activitats ben diverses amb motiu de la cinquena edició del Concurs de Gossos de Ramat de la Valleta d’Agres. El grup es formà en 2012 per tal d’organitzar un concurs popular com els que se celebren a França, Catalunya, el País Basc o altres indrets del País Valencià, com ara Ares del Maestrat o Morella.

L’Esquella naix per combatre la despoblació rural, la pèrdua progressiva de gent que treballa i viu de la terra a les Comarques Centrals Valencianes. Així, se centren en l’estudi, la defensa i la promoció del patrimoni rural, emfatitzant el ramader.

Entre els actes programats, cal destacar la Fira de l’Ovella a la plaça de l’Assut, que comptarà amb activitats addiconals com contacontes, tallers, xarrades o actuacions musicals, com la dels grups de danses populars d’Agres i Baladre de Muro. El concurs, però, tindrà lloc el diumenge 7 de maig a partir de les 10.30h, tot i que les portes del recinte s’obriran a les 9.30h.

A continuació, adjuntem la programació completa:

El concurs de gossos de ramat torna a la Valleta d'Agres el 6 i 7 de maigEl concurs de gossos de ramat torna a la Valleta d'Agres el 6 i 7 de maigEl concurs de gossos de ramat torna a la Valleta d'Agres el 6 i 7 de maig

Autor

FER UN COMENTARI

Fes el comentari!
Introdueix el teu nom

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.