Ca La Mera tanca les portes

Compra a Dues Tasses

L’Ateneu Popular Ca La Mera busca un nou espai i participació per a continuar amb el projecte.

L’Ateneu Popular Ca La Mera s’ha vist obligada a tancar la seua seu al barri de Sant Rafel d’Ontinyent. Tanmateix, l’organització ja busca una nova seu i obrirà les portes quan la situació ho permeta.  Durant els últims set anys, l’ateneu ha organitzat un fum d’actes: xarrades, debats, presentacions de llibres o de lluites socials, cine-fòrums, exposicions, tallers, concerts, teatre o cinema. Sempre de forma autogestionada i des d’un punt de vista crític i alternatiu. També organitzaren les darreres edicions del Meruts Festival i del Festival Diània, dues cites musicals de gran renom al País Valencià.

El grup busca també  la implicació de qualsevol persona que vulga participar d’aquest projecte enriquidor i necessari per al poble d’Ontinyent.

visita Vi Natural

Les iniciatives culturals i participatives de les nostres comarques viuen moments molt difícils. Amb la pandèmia de la Covid-19, totes aquestes propostes, marcades pel contacte humà, s’han hagut d’adaptar a les mesures de seguretat o directament suspendre. Esperem que aquesta situació acabe ben prompte i puguem gaudir de nou de les nostres festes, els nostres concerts i totes les propostes culturals del nostre país.

Al següent enllaç podeu llegir el comunicat oficial de l’Ateneu Popular Ca La Mera.

Autor

Benvinguts a Diània!

Subscriu-te i rep al teu correu les novetats i esdeveniments setmanals de les comarques de Diània.

No enviem correu brossa! Llegeix la nostra política de privacitat per a més informació.

visita Caramella

FER UN COMENTARI

Fes el comentari!
Introdueix el teu nom

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.