El pub Tic-Tac de Banyeres de Mariola rep l’actuació dels grups locals Inèrcia i Noxius.
Els concerts començaran aproximadament al voltant de les 23h, i l’entrada serà a preu de 3€. Inèrcia farà sonar el seu repertori ja consolidat inclòs als seus dos treballs publicats: «No és cap simulacre» i «Sendes Salvatges». Noxius, per la seua banda, presenten el CD «Peligro de muerte».
A més a més, hi haurà actuacions de la Rock Band de l’Escola de Música Moderna de Banyeres, interpretant versions de mítiques bandes, com ara Guns and Roses, Green Day, System of a down o Bon Jovi.
