12.9 C
Alcoi
Dimarts, 11 febrer 2025

El Mercat de la Foradà celebra el 4t aniversari amb la festa de l’oli i una ruta de tapes per la Vall de Gallinera



El Mercat de la Foradà celebra el 4t aniversari amb la festa de l'oli i una ruta de tapes per la Vall de Gallinera

El Mercat de la Foradà celebra el IV aniversari el pròxim 10 de desembre a Benialí. Per a l’ocasió, s’ha organitzat la segona edició de la Festa de l’Oli i una ruta de tapes, amb l’objectiu de reivindicar els productes autòctons de la Vall de Gallinera.

Com cada segon diumenge de mes, des de fa 4 anys, al Mercat de la Foradà podràs trobar productes de temporada, ecològics, artesanals i de la persona productora a la consumidora. A més a més, els organitzadors han enllestit una programació cultural ben completa per a la jornada de diumenge: es realitzarà una visita a l’almàssera de la Cooperativa de Sant Roc de Benialí, un contacontes, l’actuació musical de Jean Jass i una ruta de tapes gastronòmiques.

A continuació, podeu consultar la programació íntegra:
DIVENDRES 8 DE DESEMBRE
BENIRRAMA
14.00 Dinar de blat picat, a càrrec de la Comissió de Festes de Benirrama
Tiquet: 10€ (blat picat, beguda, dolç)
626366937 –649721911

DIUMENGE 10 DE DESEMBRE
BENIALÍ

10 i les 11.00 Visita a l’almàssera de la Cooperativa de Sant Roc de Benialí, on podràs conèixer com es produeix l’oli de la Vall de Gallinera.

11.30 Contacontes “Amb Cè de contes: El misteri dels Reis d’Orient” i taller infantil de manualitats.

12.00 Taller gastronòmic “L’Oli a la cuina”, a càrrec del Restaurant Pont Sec de Dènia.

13.00 Actuació de Jean Jass.

A partir de la 13.00 II Ruta de Tapes Gastronòmiques en Benialí:
-Bar Isa
-Restaurant Sabors
-Restaurant el Jabali
-Bar-Restaurant L’Aplec

Autor

FER UN COMENTARI

Fes el comentari!
Introdueix el teu nom

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.