Iseo&Dodosound i Auxili clouen el cartell del Festival Diània 2018

Xavi Sarrià i Zoo encapçalen les primeres confirmacions del Festival Diània 2018
Compra a Dues Tasses

Després d’un any d’aturada, el Festival Diània tornarà a Ontinyent en març de 2018. L’organització ja ha anunciat la totalitat de grups que actuaran a la capital de la Vall d’Albaida durant la nova edició. Iseo&Dodosound i Auxili clouen la llista de confirmacions.

El Festival Diània tornarà a envair musicalment Ontinyent durant les vacances de Pasqua. L’organització ha considerat adient concentrar les energies en una jornada apoteòsica, i adaptar el festival a un sol dia de concerts.

Xavi Sarrià actuarà amb la seua nova formació per presentar el darrer treball del vocalista d’Obirnt Pas, “Amb l’esperança entre les dents”. ZOO acturaran a la Vall d’Albaida per primera vegada per presentar “Raval”. Els ontinyentins d’Auxili presentaran nou disc a l’escenari del Diània. Iseo&Dodosound, des d’Iruña, es presenten com la nova sensació en l’escena reggae i dub. The Dance Crashers, des d’Alfafara, treballen actualment en la gravació del seu primer CD, i el Festival Diània serà una de les seues dates de presentació. La Ranamanca i Zerokoma, des de Castelló i Ontinyent respectivament, completen el cartell.

visita Vi Natural

La primera tanda d’entrades a preu de 13€, ja exhaurida, ha tingut molt èxit. No et quedes sense la teua entrada, ara a preu de 14€ per temps limitat.

Autor

Benvinguts a Diània!

Subscriu-te i rep al teu correu les novetats i esdeveniments setmanals de les comarques de Diània.

No enviem correu brossa! Llegeix la nostra política de privacitat per a més informació.

visita Caramella

FER UN COMENTARI

Fes el comentari!
Introdueix el teu nom

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.