
Segona part de la versió sense censura de les Festes de Castalla 2013, editada al gust del «director», i amb entrevistes a festers i no festers de la capital de la Foia, el matí de l’Ofrena de Flors.
Música:
- «Todos los dias sale el sol» de Bongo Botrako, interpretada per la Banda Primitiva Palomar.
- «Tesla» d’Orxata Sound System
- «Tabal i Saragüells» de Mario Roig.
Gràcies a Víctor García i Pepe Pérez «Pipo» per l’ajuda amb la càmera i les entrevistes, i a totes i tots els entrevistats per la seua col·laboració. Que toque la banda!




