La Mostra LGTBIQ+ ‘La Invertida’ forma part dels actes de l’Orgull 2022 d’Alcoi.
‘La Invertida” és la primera Mostra de Cinema LGTBIQ+ d’Alcoi, organitzada pel Col·lectiu LGTBI MARIola i Sala 038 amb la col·laboració de l’Ajuntament d’Alcoi . Durant la mostra es projectaran fins a 4 llargmetratges actuals i amb incontables guardons.
Una mostra que reivindica la diversitat afectiva, gaudint del millor cinema. Durant els dies 4 i 5 de juny es projectaran “Bienvenidos a Chechenia”, “Temblores” , “La amiga de mi amiga”, i “Sedimentos”, aquestes dues últimes amb la presència de les seues respectives directores.
“Bienvenidos a Chechenia“, del director David France, és un documental que segueix els passos d’un grup d’activistes que posen en risc la seua vida per enfrontar-se al moviment anti-LGBTQ repressiu que impera a la república russa.
“La amiga de mi amiga” , de Zaida Carmona, es una ficció en clau feminista. Una comèdia d’embolics lèsbica a cinc bandes. Un conte moral que passa als banys, els llits i els carrers de Barcelona.
Les projeccions començaran a les sis de la vesprada a l’IVAM d’Alcoi, amb entrada lliure.