El terme de Carrícola, referent de l’ecologisme i la biodiversitat a la Vall d’Albaida, acull la sisena edició de l’Aplec Ecologista del País Valencià el cap de setmana del 23 i 24 de setembre.
El Centre d’Educació Ambiental l’”Ametla de Palla” tornarà a ser la seu de les activitats i debats que formen part de la programació.
Cal destacar la participació dels ponents Yayo Herrero, antropòloga, enginyera, professora i activista ecofeminista; Rosa María Calaf, periodista; i Joaquín Araujo, naturalista i autor de nombrosos llibres.
El 6é Aplec també acollirà un Mercat de productes locals i ecològics, el lliurament del II Premi Ametla de Palla, l’exposició d’experiències de diversos col·lectius, i activitats culturals com ara l’actuació del grup Lilit i Dionís.
L’Aplec, organitzat per la Coordinadora Ecologista de La Vall d’Albaida (CEVA), La Colla Ecologista L’Arrel d’Ontinyent, Acció Ecologista-Agró i l’Ajuntament de Carrícola, serà el cap de setmana del 23 i el 24 de setembre. Per tal d’assistir cal inscriure’s emplenant el següent formulari (fins al dimarts 19 de setembre).