Gandia prepara unes Falles 2025 plenes de tradició, pirotècnia i música



Falles Gandia 2025

Unes Falles 2025 que prometen omplir la ciutat de llum, color i emoció.

L’Ajuntament de Gandia ha presentat el programa de les Falles 2025, com sempre, carregat d’actes musicals, pirotècnia, pólvora i foc.  Les celebracions començaran amb les esperades mascletaes a l’Avinguda Marqués de Campo, a càrrec de reconegudes pirotècnies.

Un dels moments més esperats serà la Nit del Foc, el dilluns a la nit al Parc Ausiàs March, amb un espectacle de focs artificials que il·luminarà el cel. A més, les nits falleres comptaran amb música i punxadiscos per animar l’ambient i oferir diversió a tots els assistents.

El dimarts a la vesprada, la tradicional Ofrena recorrerà els carrers des del Teatre Serrano fins a la Plaça Major, omplint la ciutat de flors i música.  Finalment, el 19 de març, Sant Josep, dia gran de les Falles, Gandia acomiadarà els seus monuments amb la Cremà, que començarà a les 21:00 hores. Unes Falles que prometen emocions eixordadores i espectacle per a tots els públics.

PROGRAMACIÓ FALLES GANDIA 2025

Dissabte 15 de març

• 21:00 h – Mascletà nocturna a l’Avinguda Marqués de Campo (Renfe), disparada per Pirotècnia del Mediterrani.

• 00:00 h – Nits Festives Falleres amb una Macro Discoteca al Parc Ausiàs March.

Diumenge 16 de març

• 14:00 h – Mascletà a l’Avinguda Marqués de Campo (Renfe), a càrrec de Pirotècnia Borredà.

• 17:30 h – Cercavila del Bateig Faller, des del Teatre Serrano fins a la Plaça Major.

• 19:00 h (aprox.) – Entrega de Premis 2025 a la Plaça Major.

Dilluns 17 de març

  • 14:00 h – Mascletà a l’Avinguda Marqués de Campo (Renfe), disparada per Pirotècnia del Mediterrani.

  • 23:30 h – Nit del Foc al Parc Ausiàs March, a càrrec de Pirotècnia del Mediterrani.

Dimarts 18 de març

  • 14:00 h – Mascletà a l’Avinguda Marqués de Campo (Renfe), a càrrec de Pirotècnia Germans Ferrández.

  • 17:00 h – Cercavila de l’Ofrena, des del Teatre Serrano fins a la Plaça Major.

  • 00:00 h – Nits Festives Falleres amb una Macro Discoteca al Parc Ausiàs March.

Dimecres 19 de març – Sant Josep

  • 14:00 h – Mascletà a l’Avinguda Marqués de Campo (Renfe), disparada per Pirotècnia Germans Ferrández.

  • 17:30 h – Processó en honor a Sant Josep, a la Plaça Sant Josep.

  • A partir de les 21:00 h – Cremà dels monuments fallers, posant el fermall d’or a les Falles 2025.

FER UN COMENTARI

Fes el comentari!
Introdueix el teu nom

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.