L’acte es realitzarà al Centre Cultural Mario Silvestre a partir de les set i mitja de la vesprada.
L’escriptor Francesc Pou visitarà Alcoi per presentar la seua novel·la “Tots els Colors del Guix”. Serà aquest divendres 7 d’octubre a partir de les set i mitja de la vesprada, al Centre Cultural Mario Silvestre d’Alcoi.
A banda de l’autor, intervindran l’escriptor Francesc Gisbert i l’editor Antoni M. Bonet. Serà un acte ben complet amb la participació musical de Sílvia Gómez al piano i Eduard Terol al clarinet, que interpretaran obres de Franz Shubert i Johhaness Brahms.
Tots els Colors del Guix
La novel·la descriu la trajectòria vital d’una mestra, filla d’un coronel de l’exèrcit de la República Espanyola i d’una mestra.
Pilar Fernández va viure els anys de la Guerra Civil fugint amb la seua mare i patint la desaparició del pare. La depuració de mestres feta pel franquisme suposarà que la mare haja de fer mans i mànigues per tal que les dues puguen eixir-ne endavant.
En aquest ambient creixerà Pilar amb la idea d’arribar a ser la mestra que totes dues tenien dipositada al bell fons dels seus cors. La incorporació al magisteri coincidirà amb la mort de Franco i el període convuls de la transició democràtica.
Convençuda dels seus principis, s’implicarà activament en un moviment de renovació de les estructures de la vella escola franquista.