16.2 C
Alcoi
Dissabte, 23 setembre 2023

El Centre Excursionista d’Ontinyent enceta un cicle d’excursions en homenatge a Joan Pellicer

El Centre Excursionista d'Ontinyent enceta un cicle d'excursions en homenatge a Joan Pellicer

El cicle d’excursions “Meravelles de Diània, homenatge a Joan Pellicer” comença amb una travessia per la serralada de la Vall de Gallinera.

El Centre Excursionista d’Ontinyent enceta un cicle d’excursions amb la figura de l’etnobotànic Joan Pellicer com a protagonista. Les rutes passaran per llocs emblemàtics de Diània, la macrocomarca en la que es basa la tesi doctoral de Pellicer i llibres com Costumari Botànic o Meravelles de Diània.

https://www.diania.tv/diania/meravelles-de-diania/meravelles-de-diania-capitol-1-de-beniatjar-al-benicadell

Aquesta primera edició passarà per la fabulosa i enlairada serralada de la Vall de Gallinera. Els excursionistes visitaran La Foradà, talaia emblemàtica de la vall, la senzilla i màgica Bassa de Benirrama (una de les Meravelles de Diània) , i gaudiran de la corprenedora florada dels cirers.

La ruta té una dificultat mitjana i es necessari portar esmorzar, dinar i aigua per a una jornada sencera. Cal apuntar-se al local del Centre Excursionista d’Ontinyent divendres 3 d’abril de huit a nou de la nit. L’hora d’eixida serà a les 7,15h front al centre de salut en l’avinguda d’Albaida.

Més informació en la web del Centre Excursionista d’Ontinyent.

 

Autor

FER UN COMENTARI

Fes el comentari!
Introdueix el teu nom

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.