Alcoi reivindica el seu patrimoni amb ’10 Excursions al Voltant d’Alcoi’ 2025


El esdeveniment acaba el 30 novembre 2025


10 excursions al voltant d'Alcoi 2025

Des de febrer a novembre, 10 excursions per conéixer el patrimoni històric i arqueològic d’Alcoi.

L’Onzena edició de la iniciativa «10 excursions al voltant d’Alcoi» arranca el diumenge 23 de febrer amb els «Espais Urbans de la Guerra Civil», una ruta fàcil de 3 kilòmetres a càrrec d’Àngel Beneito Lloris que s’iniciarà a les 10 del matí de la Plaça d’Espanya.

També hi haurà excursions a la Sarga i el poblat ibèric del Puig, al Salt i les excavacions arqueològiques, al Castellar, a la partida de Polop Alt o als Forns de Calçs de Pagos i Rambla Alta.

Pels amants de la història o de l’arquitectura, també es farà una ruta pels escenaris de la Revolució del Petroli el 13 de juliol, de les vagues generals del tèxtil alcoià el 19 d’octubre o sobre l’arquitecte Timoteo Briet o la planificació urbanística d’Alcoi al segle XIX.

Per fer les rutes cal inscripció prèvia telefonant al Museu Arqueològic al 965537144, dies laborables de 9 a 14 hores, fins trenta dies abans de l’excursió. Més informació en museu@alcoi.org.

Autor

FER UN COMENTARI

Fes el comentari!
Introdueix el teu nom

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.