5.3 C
Alcoi
Dimarts, 11 febrer 2025

Albert Pla, Muguruza i ‘Refree’ porten ‘GUERRA’ al Teatre Calderón d’Alcoi



Albert Pla, Muguruza i 'Refree' porten 'GUERRA' al Teatre Calderón d'Alcoi

Els tres populars músics presenten el seu nou espectacle ‘GUERRA” al Teatre Calderón el pròxim divendres 4 de març, a partir de les 22.00 hores.

L’espectacle és una reflexió sobre la guerra i la forma en què ens l’expliquen. Els tres populars músics ens delectaran, mitjançant música,  teatre, projeccions i efectes multimèdia, amb un musical provocador i irònic.

Un soldat, una ciutat i un músic en directe. Són els tres protagonistes d’aquest muntatge, en el qual ens conviden a pensar si no ens dediquem a contemplar les atrocitats de la guerra com si fóra solament un espectacle que veiem des del sofà de casa i a preguntar-nos si és cert que, com ens volen fer creure, les guerres són inevitables, necessàries i fins i tot heroiques.

Les entrades estan a la venda al següent enllaç.

Autor

FER UN COMENTARI

Fes el comentari!
Introdueix el teu nom

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.