L’Agrupació Musical d’Agullent presenta aquest diumenge l’espectacle «Arrels i veus» al Parc de la Font Jordana, un recorregut sonor que va des dels clàssics fins a la cançó d’autor.
La programació del Maig Musical 2026 d’Agullent arriba aquest cap de setmana a un dels seus punts més esperats. El diumenge 17 de maig, el Parc de la Font Jordana es convertirà en l’escenari de «Arrels i veus», una proposta on la tradició de la música de banda es barreja amb la potència de la cançó d’autor i les veus solistes.
L’Agrupació Musical d’Agullent, sota la batuta de la seua direcció habitual, estarà acompanyada per les veus de Juan Carlos Colomer i Rebeca Martín. L’objectiu d’aquest concert és oferir una visió àmplia i renovada de la música valenciana, interpretant des de peces clàssiques del repertori bandístic fins a adaptacions de temes contemporanis de la nostra cultura.
A més de la part musical, l’esdeveniment comptarà amb la col·laboració de la formació Agudansa, afegint un component visual i plàstic a una cita que busca posar en valor la riquesa del patrimoni sonor del territori.
L’actuació començarà a les 12:00 h i l’entrada és totalment lliure, convertint-se en una oportunitat perfecta per a gaudir d’un matí de cultura a l’aire lliure en un dels entorns naturals més emblemàtics de la Vall d’Albaida.
