“La recent casadeta” cançó de Lluís “El Sifoner”, del seu popular disc “Tinc un manec de tres pams i mig”, en directe al Mercat de Margarida el 20 de juny de 2015.
Una recent casadeta
se lamentava plorant:
ma mare te la culpa
de lo que me està passant
M’ha casat amb un vell
que té molts diners
però té una flauta
que no li val res
Per qué vull tantes pessetes
si a mi no em fan profit
i si me pica la viola
me la rascaré amb lo dit
Pareix una bleda
en un camp de secà
que si no la reguen
no pot espigar.
El cor em dicta una cosa
que es molta veritat
Em buscaré un criat jove
i el motoret regarà
Traurà l’aigua fresca
i l’hortet amb saó,
i d’eixa manera
creixerà el meló.
Lluís “El Sifoner” en directe al Mercat de Margarida
Aquest lloc web utilitza galetes per tal de proporcionar-vos la millor experiència d’usuari possible. La informació de les galetes s’emmagatzema al navegador i realitza funcions com ara reconèixer-vos quan torneu a la pàgina web i ajuda a l'equip a comprendre quines seccions del lloc web us semblen més interessants i útils.
Galetes estrictament necessàries
Les galetes estrictament necessàries han d'activar-se sempre perquè puguem desar les preferències per a la configuració de galetes.
Si desactiveu aquesta galeta no podrem desar les preferències. Això vol dir que quan visiteu aquest web, haureu d'activar o desactivar les galetes de nou.