El pròxim 11 d’abril, el pàrquing de Dulcesol es convertirà en l’epicentre de la música en la nostra llengua amb un cartell que combina l’energia urbana, el pop i la nostàlgia dels grans referents.
Villalonga ja ho té tot a punt per a una de les nits més esperades de la primavera a la Safor. El pròxim dissabte 11 d’abril de 2026, el Festillop torna a la càrrega amb una proposta que reivindica la cultura de base i l’accés lliure a la música en directe. Amb l’entrada gratuïta com a bandera, el festival s’ubicarà al Pàrquing de Dulcesol (C/ de l’Antic Regne de València), un espai ampli preparat per a rebre centenars de persones amb ganes de comboi.
Un cartell d’estrenes i ritmes urbans
La nit comptarà amb una selecció de grups que representen la bona salut de l’escena actual. Malifeta, amb el seu inconfundible segell que barreja el pop amb ritmes de reggaeton i dancehall, serà un dels plats forts de la jornada. Després del seu sold out a València, la banda arriba a Villalonga per a demostrar per què són un dels projectes més frescos del moment.
Al seu costat estarà Naina, qui segueix defensant amb urpa el seu treball ‘Vives o mortes’, prometent un directe divertit i combatiu a parts iguals. La programació es completa amb la delicadesa i l’energia de Abril, un grup que ha sabut fer-se un lloc en el panorama valencià amb la seua proposta melòdica.
Nostàlgia i tancament electrònic
Per a aquells que enyoren els grans himnes de la música valenciana, el Festillop presenta Primavera Valenciana, un projecte de tribut que repassarà els èxits més emblemàtics de Obrint Pas i La Gossa Sorda. Una oportunitat d’or per a tornar a cantar a ple pulmó aquelles cançons que han marcat a tota una generació.
Com és costum en els millors festivals, la traca final anirà a càrrec de Plan B. El DJ serà l’encarregat de tancar la nit amb una de les seues sessions carregades de decibels i mescles impossibles, assegurant que ningú se’n torne a casa sense haver cremat la sabata.
