El pròxim dijous 4 de juny es projectarà el documental “Corrupción: el Organismo Nocivo” al Teatre Rio de Ibi a les 20h.
L’acte, organitzat pel Col·lectiu Saginosa de la localitat, comptarà amb el posterior col·loqui amb un dels protagonistes del vídeo, Fernando Urriticoechea. El preu es basarà en la Taquilla inversa: l’espectador decideix a l’eixida el preu que creu oportú pagar. Els beneficis aniran destinats a la Plataforma en Defensa de la Llei de Dependència de l’Alcoià-Comtat.
Aquest documental va més enllà de la denúncia. Coneixerem la corrupció que mina la legitimitat de la democràcia i distorsiona el mercat de manera que ens afecta a tots. A banda, alguns testimonis relaten les seves denúncies i exposen les seves claus per fer front de forma viable a aquesta lacra i aturar la indefensió a la que ens aboca.